Merkkiehdotukset

    Kategoriaehdotukset

      Hakuehdotukset

        Tuotteet

        Uutinen 2.9.2019

        Partioaitta alansa arvostetuin brändi 2019

        Partioaitta on valittu viidettä kertaa Suomen arvostetuimmaksi brändiksi urheilu- ja vapaa-ajan liikkeiden kategoriassa.

        Suomalaisten kuluttajien mukaan Partioaitta on jälleen alansa arvostetuin brändi urheilu- ja vapaa-ajan liikkeiden kategoriassa. Yritys nosti sijoitustaan myös Brändien arvostus -kuluttajatutkimuksen kokonaistuloksissa, jossa ovat perinteisesti menestyneet erityisesti kotimaiset design-merkit sekä tuotteen alkuperästä ja tuotantotavasta kertovat merkit kuten Joutsenmerkki. Muita urheilu- ja vapaa-ajan liikkeitä ei mahtunut 200 parhaan joukkoon.

        Markkinointi & Mainonnan mukaan brändilistan kärkisijoilla näkyy erityisesti kuluttajien arvostus muotoilua ja hinta-laatusuhdetta kohtaan sekä laadun arvostaminen jokapäiväisten tuotteiden kohdalla. Tutkimuksen kolmen kärjessä ovatkin Fiskars, Fazer ja Arabia. Alansa arvostetuin -brändilistaus perustuu tutkimuksessa laskettavaan arvostusindeksiin, johon vaikuttavat kuluttajien antama arvostuksen yleisarvosana, kuluttajien suositteluhalukkuus, hintamielikuva ja arvio hinta-laatusuhteesta.

        Brändien arvostus -tutkimus on toteutettu vuodesta 1997 alkaen ja sen toteuttavat Taloustutkimus ja Markkinointi & Mainonta -lehti. Tämän vuoden tutkimuksessa oli mukana yhteensä 612 brändiä tai yritystä ja tutkimukseen vastasi noin 7 000 kuluttajaa ympäri Suomen.

        Tutkimuksen tuloksista kirjoitti Markkinointi & Mainonta -lehti. Lisätietoja tutkimuksesta ja listaus tutkituista yrityksistä Taloustutkimuksen sivuilta.

        double-arrows-up
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Melkein valmista. Klikkaat nyt enää vain sähköpostitse saamaasi vahvistuslinkkiä!
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Ole hyvä ja kirjoita oikea sähköpostiosoite